Opony do transportu wewnętrznego

Opony do wózków widłowych:

Jedna z najpopularniejszych kategorii opon, pomijając opony do samochodów osobowych i ciężarowych.
Wózki widłowe poruszają się w miejscach, które często odwiedzamy: markety budowlane, hurtownie, magazyny, a nawet gospodarstwa rolne.
opony do wózków widłowych dzielimy na:

  • Opony pneumatyczne zapewniające operatorom maksymalny komfort jazdy. Występują one w wersji diagonalnej i radialnej.
    Opony diagonalne posiadają wielowarstwową konstrukcję, zapewniają stabilność oraz odporność na przebicia boczne.
    Natomiast opony radialne, przeznaczone są dla użytkowników ceniących sobie niezawodność oraz komfort pracy.
    Duża elastyczność boków opony radialnej oraz sztywny bieżnik sprawiają, że opona całą powierzchnią bieżnika ma kontakt z podłożem.
    Dzięki tym cechom opona ma do pokonania znacznie mniejsze opory toczenia, a co za tym idzie – mniejsze zużycie paliwa
  • Opony superelastyczne (pełne, lane) wykorzystywane w warunkach, w których występuje zwiększone ryzyko przebicia opony. W odróżnieniu od opon pneumatycznych cechuje je większa stabilizacja boczna oraz dłuższy czas pracy. Stosowanie opon superelastycznych zmniejsza komfort jazdy operatora, ale i na to mamy rozwiązanie. Opony pełne występują w wersji czarnej i niebrudzącej stosowane w zależności od wymogów środowiska w jakim działają.
  • Opaski amortyzujące, stosowane w wózkach wysokiego składowania, przenoszących bardzo ciężkie warunki na krótkich odcinkach.
    Opaski, podobnie jak opony pełne, produkowane są w pełne, produkowane są w wersji czarnej jak i niebrudzącej, najczęściej stosowane są w wersji gładkiej jednak dostępne są również w wersjach z bieżnikiem.

Menu Title